Bielański
|
... |
Bielański Integrator Przedsiębiorczych
al. Zjednoczenia 25 |
---|
Twoja firma działa w mediach społecznościowych? Masz wizytówkę w google, profil na Insta lub konto na Facebooku?
Jeśli jesteś w sieci, na pewno wiesz, że nie każdy komentarz czy opinia mogą być pozytywne.
Jeśli chcesz wiedzieć, jakie wyzwania czyhają na Twoją firmę, o czym trzeba pamiętać i na co się przygotować w relacjach z biznesowym otoczeniem to szkolenie jest dla Ciebie.
...................................................................................................................................................................................
Dziś każdy, bez wyjątku, kto komunikuje się ze światem – bez względu na to, czy szefuje ogromnej korporacji czy małej lokalnej piekarni, może paść ofiarą problemów wizerunkowych, które rujnują zaufanie klientów do Twojego biznesu. Każda, nawet najmniejsza marka może być narażona na ataki hakerskie, zorganizowany hejt, setki emocjonalnych komentarzy, niezliczone trudne pytania, a nawet zgłoszone przez kogoś kontrole urzędów nadzoru.
AGENDA:
Ilość miejsc na szkolenie bardzo ograniczona (25)
Prowadząca: Magdalena Zwolińska
Partnerka w agencji Lighthouse. Zrealizowała dotychczas blisko 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów tj. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. zarzuty o nieprawidłowości finansowe / łamanie zasad compliance, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, pożary, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi szkolenia, wykłady dla studentów, praktyczne warsztaty i webinary oraz symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Jest też autorką artykułów, raportów i poradników o tej tematyce.
W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa i PR Finansowy / Relacje Inwestorskie
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. W branży PR od 20 lat.